söndag 24 februari 2013

Bilder för 2 veckor

Vi var ut å for förra helgen å hälsa på Caroline å Petter Och deras barn . Thilde hade så trevligt så hon ville inte ens åka hem .Då ja satte fast henne i bilen tyckte hon att hon kunde stanna å jag kunde komma dagen därpå å hämta henne . De hade inte jag lust med för då skulle de bli en tidig månda morgon .

I går lördag va vi upp te campingen å kolla te vagnen å kolla hu de såg ut där . En av våra grannar skulle ta å skotta taket åt oss så man få köpa nå gott lr nån blomma till han .. Sen For vi till Morfar å hälsa på de va ett tag sen vi va dit å hälsa på . Vi bruka ha sån otur då vi ska ditt för de mesta missar vi han med nån minut lr så 
...


 En liten Thilde som sover sött..


Thilde i lekparken
Fundersam
Gunga är skoj 
Titt ut pappa är du nere än 

Nu kommer jag upp ..


Vill inte va med på bild ,

Titt ut ..

Hur vart kortet jag tog på pappa ..
Här gå de undan ...

Jippi jag kunde knuffa av pappa från bobben..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar